Aynı zamanda ağırlıklı olarak kaynak pazarlarımızın temsilcilerinin yoğun ilgi gösterdiği bir organizasyon. Yüz yüze görüşmelerin yapıldığı, hem psikolojik hem de ticari açıdan zincirleri kıracak nitelikte. 3’üncü kez düzenlenen bu fuar her geçen sene gelişmekte ve daha geniş olanaklar sunmakta” dedi. Düzenlenen panellere ilginin yoğun olduğunu söyleyen Sili, “Bu ilginin Antalya bağlantılı yabancı acente temsilcilerinin ürün yelpazelerini geliştirme çabasından kaynaklandığını düşünüyoruz. Ziyaretçi kitlesine baktığımızda ise Rusya ve Ukrayna başta olmak üzere Rus dili konuşulan ülke turizm profesyonellerinin fuarda yoğunluk oluşturduğunu gözlemliyoruz” dedi.
‘FUARA İLGİ BÜYÜK’
ALTİD ve ALTAV Başkan Yardımcısı Mehmet Dahaoğlu, yaptığı açıklamada, “GMT Fuarcılık tarafından bu yıl 3’üncüsü düzenlenen ve her geçen yıl edindiği deneyim ve tecrübelerle yol alan ve büyüyen Antalya Turizm Fuarı, sektörün önemli bir değeri oldu. Antalya profesyonelleri olan tur operatörleri, acente ve otel temsilcileri fuara büyük ilgi gösterdi. Yurt dışından katılan temsilcilerle faydalı görüşmeler yaptık. 2022’nin geçtiğimiz son iki seneye göre daha iyi fakat zor geçeceğine yönelik sinyaller aldık” dedi.